czwartek, 3 lipca 2014

Ino przelotem, bo sprzątam!

Siedzę w pracy, macham nogą, ziewam. Nikogo nie ma, wszyscy wyszli z biura godzinę temu, a ja przedurlopowo ogarniam robotę, planuję co komu przekazać, odpisuję na maile tak zawzięcie, że chyba nawet "EROS.PL  - przedłuż sobie penisa o 7cm!" otrzymał informację o mojej planowanej niedostępności i obietnicę, że wrócimy do sprawy po czternastym lipca. Dzwonek SMS. Obcy numer.




Kto zgadnie kto do mnie napisał, ten wygrywa dodatkowe 3.5cm penisa po czternastym!

2 komentarze:

  1. Hmmm nagroda jest imponująca ... swoją drogą ile to wyjdzie w całości? ;) No ale ja jestem grzeczna i nieśmiała więc nawet nie próbuje zgadywać kim jest ten Szczęściaż bez zobowiązań żyjący :) ps. Chociaż po krótkim zadtanowieniu obstawiam ... Mr G.Ż.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe... - ubawiło mnie, że o nim pomyślałaś. Faktycznie pasuje, jak ulał. Ale nie, nie wygrałaś trzech i pół. Mryg.

      Usuń