wtorek, 19 listopada 2013

Od kuchni.

Głupia aktualizacja Bloggera, czy inna jobtwojamać zmiana sprawiła, że muszę zacząć tytułować posty. I zaćmienia dostałam. Bo pisanie, wylewanie z siebie literek i kolorowanie treści zdjęciami idzie mi gładko i szybko, jak mielenie jęzorem. Ale tytuł zobowiązuje, trzeba go przemyśleć. Żeby był chwytliwy, zabawny, na temat, nie na siłę, przypadkowo doskonały. Jak nagłówek w Wyborczej, albo slogan pod reklamą. I mnie zatkało, pisać nie mogę.

NIEMOC.
Fenkju, Blogger.

Znalazłam dzisiaj zagubione zdjęcia z dnia, w którym opowiadałam o sosnowym regale (jak szary, znaczy że LINK, można klikać). Takie dwa ujęcia pomieszczenia - jedno zrobione w momencie, kiedy szykowałam regał do zdjęcia i Sodoma w mą kuchnię wstąpiła, bo wszystko, co zgrabnie skrywa regał wylazło na wierzch, i drugie ujęcie - już po skończeniu posta, kiedy zapanował tu ład, porządek i baśniowy nastrój. Zdjęcia te udowadniają, że:

1) MAMO droga, naprawdę dbam o porządek w domu!
2) TEŚCIU kochany, regał jest diabelsko funkcjonalny i pojemny!

Słoiki, chlebaki, stojaki, skrzyneczki, cebulki, serwetki, siateczki i majonez. Kto znajdzie majonez?
A tu nikt nic nie znajdzie. Spokój, cisza, świerszcze słychać.

7 komentarzy:

  1. Majonez na blacie po prawej stronie obok papieru ręcznikowego :D co wygrałam? dużo masz miejsca w moim ulubionym pomieszczeniu w każdym domu, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś upojny wieczór przy drinkach i kanapkach z ogórkiem w naszej posprzątanej kuchni! Termin do ustalenia z organizatorem. Mryg.

      Usuń
  2. JAM też zauważyła Majoneza-ale się lekko zastanowiłam czy rzeczywiście, bo ja optuje w WINIARY a tu widzę HELMANSIK ale że ja KUCHARKA jestem nad kucharkami szybko się domyślnełam, że faktycznie stoi przy ręczniku papierowym :) ja też na kanapkę z Majezonem liczyć mogem ?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jedną, bo to nagroda pocieszenia za drugie miejsce z podpowiadaniem!

      Usuń
  3. Oooo majonezowa imprezka sie szykuje. Super to ja juz lece :-) tylko ogorek kiszony niech bedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostajesz kanapkę z majonezem, jako nagrodę publiczności za pomysł z ogórkiem!

      Usuń
    2. Nagrody publicznosci i love best !!! Teraz mam pewnosc ze publicznosc mnie love a ja need lots of love hihi xxx

      Usuń